Rubriky
Turistika

14 km: Lesní hřbitov – Kudlov, točna

Lehce po 10. hodině přijíždíme autem k parkovišti u zlínského lesního hřbitova. Dále přecházíme přes Maják do lesa, kde se po modré turistické značce vydáváme přes rozcestník Pod Tlustou horou k rozcestníku U Boudy, kde se odchýlíme od značek s jdeme směr Březnice. Sejdeme do údolí, přejdeme přes cestu a vydáváme se zpět do kopce směrem k vysílači. Zde děláme krátkou oddechovku a jdeme na o trochu vyšší kopec Kříby, kde se zastavujeme u památníku obětem druhé světové války. Nad Březnicí se každodenně scházeli pronásledovaní, po nějaké době se bohužel dostavil neúspěch. Poté přes Horní paseky přicházíme na Pindulu, odkud ke Kudlovu vede ale jen silnice, takže se ve snaze vyhnout se jí brodíme lesem. Nakonec narážíme na žlutou turistickou značku a jdeme při silnici jen asi 500 m ke kudlovské točně. Odtud v 15:39 odjíždíme autobusem 32 na Náměstí Míru, kde se podíváme na prvomájové slavnosti, a o 21 min. později, v 16:09 jedeme autobusem 31 k lesnímu hřbitovu.