Rubriky
Zahraniční akce

EF Londýn: 17. den

Vstávám v 9:25 svévolně a snídám tousty s máslem a jahodovým džemem.

Protože nám British Airways zrušili let domů (a mým rodičům tam i zpět), volal jsem na jejich zákaznickou linku, abych požádal o vrácení peněz. Problém byl v tom, že jsem se nedovolal, takže jsem to po 30 minutách vzdal s tím, že za nimi natvrdo dojedu.

Cesta to byla strastiplná – autobus, vlak zpožděný omezením kvůli střetu vlaku s osobou, vlak zpožděný kvůli výluce, pečivo z Lidlu na oběd, autobus, autobus a pak ještě asi 10 minut pěšky.

Nakonec to dopadlo tak, že jsem se k tomu ředitelství ani nedostal – chodník končil asi 200 metrů před odbočkou k nim. Na tomto místě jsem byl rád, že je síť autobusů tak strašně hustá. I když jsem byl naprosto uprostřed ničeho, byla kousek zastávka jediné autobusové linky 350 v intervalech 20 minut. Došel jsem tam, čekal asi 10 minut a dojel na terminál 5.

Na místě jsem se po chvíli bloudění a vyptávání se několika zaměstnanců letiště konečně dostal na přepážku British Airways. Po nějaké době oboustranné komunikace mi bylo řečeno, že je to pánovi moc líto, ale že on mi tady s tímto pomoct nemůže. Musím zavolat na zákaznickou linku, ale doporučoval mi, abych tam zavolala hnedka na začátku – v 8:00 ráno.

Tak jsem si teda sbalil svých pět švestek a jel vlakem zpět do města. A to jsem dneska dokonce ani nestihl výuku ve škole kvůli tomuto… 😕

V pět hodin večer se vracím domů. Po cestě z nádraží se ještě stavuji v obchodě. Většina lidí a zaměstnanců firem jsou tady opravdu většinou studení čumáci, ale teď jsem v Coopu nakupoval a byl na pokladně velice, ale velice příjemný člověk, který mi řekl, ať si ten koláč (ano, chtěl jsem si vyzkoušet jablečný koláč a limonádu) užiju, ale ať ho nesmím celý najednou, ať mi z něho není špatně, a popřál mi pěkný zbytek dne, i přesto, že má pršet… 😌

Kolem šesté dostávám večeři. Absolutně nevím, co to je za jídlo, ale jíst se to dalo, přikládám fotku jako obvykle.

Po zbytek večera už jen čtu knížku a přikusuji koláč… 😋

…tedy pokud bych se ve 21:38 nedozvěděl, že do půlnoci mám udělat online test na zjištění pokroku.

Poslech jednoduchý nebyl, ale když jsem si to naplánoval, šlo to víceméně v pohodě. V části se čtením jsem těžce pošel na čas a gramatika byla jednoduchá.

Pak už jsem se tedy konečně osprchoval a šel spát… 😐