Rubriky
Zahraniční akce

Výměna Mayen: 3. den

I přesto, že spím osm a půl hodiny, stále se i po snídani cítím unavený. Asi na půl hodiny jdeme vyvenčit psa a poté jedeme autem na vlakové nádraží, kde se setkáváme s částí Čechů (k mému údivu nejede celá výměna). Ve 12.01 (včetně zpoždění) jedeme vlakem do Andernachu, odkud ve 12.30 jedeme do Koblenze, kam přijíždíme ve 12.41. Automat nefungoval a nikdo nepřišel, takže zdarma 😄. Přejdeme centrum a jdeme do burgerárny Hans im Glück, kde si dávám úžasný Klassik burger s hranolkami a colou za €11.80. Nakonec se Němci navzájem složili na jídlo za všechny.

Poté jdeme na zastávku Mitte Bf, odkud jedeme autobusem 5 za €1.85 (Němci opět platí) na zastávku Im Acker, odkud jdeme asi 20 minut (!) k obrovskému hernímu centru Pinup, jehož dominantou byl bowling, na který jsme přišli, jenže asi o hodinu dřív, takže do 16.00 jsme museli počkat. Ostatní Češi si kupují 1.5l Spritu za €11.90, já si dávám horkou čokoládu za €1.70. Pak už jdeme hrát bowling. Přiznejme si, že mi to moc nešlo (D). Dokonce to nespravila ani další čokoláda.

Druhé kolo zato už bylo lepší.

Pan Müller Pierrovi nabídl, že pro nás přijede autem, takže jsme se vrátili zpět do Pinupu, dál jsem 300 ml coly za €2.70 (!) a s Pierrem jsme si zahráli za €1 jedno kolo vzdušného hokeje, které skončilo nerozhodně 8:8. Po příjezdu chvíli poslouchám hudbu a pak večeříme. Nevím, jak to nazvat, tak přikládám foto.

Pak poslouchám hudbu dál a paní Müllerové se líbí refrén písničky V 7:25 od Michala Horáka 😄. Osprchuji se a jdu spát už po desáté!!! 👏