Rubriky
Zahraniční akce

EF Londýn: 0. a 1. den

Tak je to konečně tady, letíme na jazykový kurz do Londýna! Čím více se to ale blíží, čím více fází letištích kontrol procházím, tím více si uvědomuji, jaká velká akce to je.
Letíme letadlem BA 0705 společnosti British Airways. Dostáváme dokonce bezplatnou svačinku… 😊

Po příletu si bereme zavazadla (Jirka měl malé problémy na pásové kontrole, ale jinak v pohodě). Jdeme na nástupiště Heathrow Expressu a pak jedeme do města na nádraží Paddington.

Odtud linkami Hammersmith & City a Northern jedeme na stanici Angel, odkud jdeme kousek z kopce k naší rezidenci.

Po chvíli hledání jsme našli slečnu, která nám vše vysvětlila a dala klíče.

Na apartmánu bydlím s nějakými Francouzi (16, 17, 17 let, přičemž ti sedmnáctiletí pravidelně kouří 😕).

Je to tady celkem prostorné, akorát už je to takové… starší na to, že to je „příplatková“ služba. Jo, a postele vržou, což nás se spolubydlícím navzájem budí… 🙁

Ráno posnídám müsli z domu a v asi 9:25 jedeme busem do školy. Vyplníme formuláře, projdeme se po škole, máme přestávku v kantýně a potom jdeme po chvíle čekání na prohlídku okolí – restaurace, kavárny, stanice Southwark a Waterloo, London Eye.

Vracíme se do školy, poobědváme (měl jsem „Chicken Burger“ a Fantu).

Jedeme na otočku domů, poté do Hyde Parku, který jsme si částečně prošli.

Jedeme na Westminster (Big Ben celý v lešení)…

…a pak na Trafalgar Square.

Projdeme kolem restaurací ke stanici Tottenham Court Road a vracíme se domů.

Autobusem 43 poté jedeme do restaurace Chipotle – dávám si tacos a kluci burrito jen za £3.50 (po-st je jídlo v restauracích dotované 50 %), bohužel jsem nevyfotil.

Vracíme se domů a po nějaké době jdu spát.

2 reakce na „EF Londýn: 0. a 1. den“

Ahoj Dane, zdravíme Tě z horkého Česka. Jen tak dále, co se naučíš a prožiješ, to Ti nikdo nevezme. S babičkou netrpělivě čekáme na pokračování.
Zdraví děda.

Ahoj,
moc si to užívám a pracuji na tom, abych příspěvky co nejrychleji dorovnal se součastností.